Prace zamieszczone na tym blogu (jak i szablon) są mojego autorstwa.Więc uszanuj moją pracę jak i czas spędzony przy tym i nie umieszczaj ich na innych stronach! Dziękuje! :D

wtorek, 27 sierpnia 2013

~Spis treści~

 Witajcie! Postanowiłam zrobić spis treści odcinków, bo jest ich trochę i zapewne wyszukiwanie reszty sprawia problem. A tak łatwiej będzie. :D Na początku niektóre rozdziały mają tytuły, jednak zapewne zauważyliście, że od jakiegos czasu ich już nie pisałam, bo stwierdziłam, że to bez sensu. >.< link do tego posta znajduje się gdzieś po prawej stronie. :]


 Every love is coming in Time
  Bohaterowie: Marta, Ola, Jonghyun, Key, Onew, Taemin, Minho + osoby drugoplanowe.
Ostrzeżenie:Chyba moja dzika wyobraźnia, małe przekleństwa i sceny +16 

 Marta i Ola, są młodymi dorosłymi, które w pogoni za marzeniami, mimo małych sprzeciwów swoich rodziców, postanowiły przeprowadzić się do Seulu. Ola zaczęła studiować na pierwszym roku, zaś Marta, podjęła się pracy. W wolnych chwilach, pracowały w cukierni u miłego starca. Ola, jako cukiernik, a Marta - pomocnik. Jednak Marta, była tam rzadkim pracownikiem ponieważ była sprzątaczką, która musiała sprzątać mieszkanie wskazane przez swoją agencję. Pewnego dnia przez przypadek ich życie wywraca się, o kilkadziesiąt stopni, gdy Marta, napotyka przez przypadek nieoczekiwanego gościa... Lee Jinkiego, lidera zespoły Shinee.




 














6 komentarzy:

  1. Hej, zaczęłam czytać to opowiadanie i bardzo mnie wciągnęło! Czytam z zapartym tchem, tylko jest jedna sprawa: odcinek 28 i 29 to ten sam odcinek, mimo że napisane jest w tytule cz. I i cz. II :) Mogłabyś to sprawdzić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, to bardzo miło, że spodobało Ci się opowiadanie i dziękuję za informacje. Pewnie się zamotałam, jak to u mnie czasami bywa. XD Aktualnie wszystko poprawione, więc życzę miłego czytania i pozdrawiam! <33 :*

      Usuń
  2. Nie ma bata, zabieram się za czytanie tego. Dzięki twojemu komentarzowi znalazłam i to akurat w weekend :D. Czas rozpocząć lekturę, to jest na pewno o niebo lepsze niż Przedwiośnie albo Granica :p <333333
    ~Mia18, Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh to miłe, że zaczniesz to czytać i dołączyłaś do grupy czytelników. :***
      Mam nadzieje, ze się sposoba i liczę, że kiedyś tam napiszesz co sądzisz o opowiadaniu. ^^ Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje. <3

      Usuń
  3. Wiec ja taka z opóźnionym wpisem, ale opowieść jest genialna każdy rozdział jest po prostu mega. Mam nadzieje ze nie zaprzestałas pisać tych cudeniek. Weny i hwaiting !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń