Prace zamieszczone na tym blogu (jak i szablon) są mojego autorstwa.Więc uszanuj moją pracę jak i czas spędzony przy tym i nie umieszczaj ich na innych stronach! Dziękuje! :D

sobota, 9 maja 2015

Witam, witam!

 Wracam! Pomału, ale wracam! :D
Mam nadzieję, że kogoś w ogóle zadowoli mój powrót... :O
Jak ktoś mógł zauważyć po prawej stronie napisałam, ile procent zostało już napisanych kolejnego rozdziału połączonego z epilogiem. Jak już wspomniałam, idzie to trochę wolno za co przepraszam, ale taki mamy klimat i nie zawsze mam czas, albo wenę. :/
Także wyczekujcie! Czytajcie ostatnie rozdziały, lub rozdział dla przypomnienia, aby wiedzieć co się dzieję! Chociaż może to nie będzie, aż tak bardzo konieczne, ale to tylko małą zachęta, :P Mam nadzieję, że chociaż pod końcowym postem, już ostatnim, ktoś się ładnie odezwie, skomentuje moją pracę. :( Chciałabym wiedzieć, ilu z was to czytało i czyta! Także nawet głupia minka, czy jedno słowo, albo kilka będzie dla mnie zadowalające! Chcę naprawdę znać waszą opinię moi drodzy! <3
Także wyczekujcie, postaram eis napisać, jak najszybciej. Mam nadzieję, że nie obrazicie się za styl pisania, czy coś. :P

Bye! <3

5 komentarzy:

  1. Juz nie moge doczekac się rozdziału. Polubiłam twoje opowiadanie i mam nadzieję, że nie skończysz na tym.
    Życze Ci Dużo Weny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że moje opowiadania Ci się podobają! :D Akurat te kończę opowiadanie, ale więcej moich prac, możesz odnaleźć tutaj -> http://in-love-dreams.blogspot.com/
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  2. To super, że się coś ruszyło, śledzę codziennie te procenty jak zaczarowana i życzę weny ^^ zdołałam już przeczytać opowiadanie drugi raz w całości XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :O Wow, no to po prostu podziwiam! Naprawdę musi Ci się to podobać, haha. :P Pochlebia mi to i tak, jak mam chociaż trochę weny, to staram się nawet kilka zdani wyskrobać, aby cokolwiek szło dalej. :) Naprawdę się staram, więc bądź cierpliwy Anonimie. :P :*

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału.
    Ostatnio czytam wszystko od nowa bo tak mi się spodobało , że aż musiałam wrócić do tych pierwszych rozdziałów.
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń