Prace zamieszczone na tym blogu (jak i szablon) są mojego autorstwa.Więc uszanuj moją pracę jak i czas spędzony przy tym i nie umieszczaj ich na innych stronach! Dziękuje! :D

czwartek, 11 września 2014

Uwaga!

 Na dniach dodam kolejny rozdział!
Więc kto chce, niech sobie przypomni, co było w poprzednim. ;) Postanowiłam dodawać nieco krótsze rozdziały, bo sami widzicie, co się robi, kiedy chcę jednak dodać jakiegoś tasiemca, eh. :/ 
No cóż, wyczekujcie kolejnego moi drodzy, i naprawdę, jest mi niezmiernie głupio, że tyle was trzymałam. No, ale to matury, to miałam kilka wyjazdów we wakacje, a kiedy indziej brak weny, czy coś. :/
 Nie marudzę, i do zobaczenia przy kolejnym! Mam nadzieję, że więcej osób skusi się na komentarz, bo to naprawdę mnie motywuje. :*

4 komentarze:

  1. nie wiem jak inni, ale ja wręcz oczekuje tasiemca po takiej przerwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, col da się zrobić. Dla mnie rozdział nie będzie aż taki długi, ale inni mogą uważać, że będzie tasiemcem, haha. :P

      Usuń
    2. dla mnie tasiemiec zaczyna się tak od 25 stron w wordzie :p takie 12 to przecietnie, 20 to już dobrze XD

      Usuń
    3. ooo, to takie pisałam wcześniej, ale teraz niestety będzie krócej. Nie wiem ile stron teraz już mam, bo piszę od razu w poście bloga, ale ze względu, że zaczynają się akcje, to nie mogę pisać takich tasiemców, bo wszystko by wyszło na jaw w jednym rozdziale, a tego nie chcę. :P

      Usuń